Servisujeme diesel agregáty pro většinu vozidel. Proč? Protože spousta majitelů aut s dieselovým motorem dělá chyby. Prostě si sami ničí motory. Dieselové motory aut jsou čím dál složitější a motory si mnohdy nezadají s konstrukcí závodních vozidel. Pokud se ale něco stane a výkon klesá, je třeba zajít do servisu prověřit, co se vlastně děje.
Ohřívání a chlazení motoru
Zakázníci chtějí malý objem a nízkou spotřebu, ale také velký výkon a hlavně točivý moment. S tím je ale spojeno obrovské namáhání pohyblivých (i nepohyblivých) součástí motoru, takže udržovat vznětový agregát ve správné provozní teplotě je nutnost (samozřejmě tohle platí o všech typech motorů, ale u dieselů zvláště).
Hodně majitelů dieselů ale udělalo už tu zásadní chybu, že si prostě koupili diesel. Neuvědomili si, že pro jejich způsob používání se diesel vůbec nehodí a problémy si způsobují už jen stylem jízdy.
Diesely patří na dálnice a rovné silnice, do města si kupte atmosférický benzínový motor. Když už s dieselem jezdíte skoro pořád jen po městě, dopřejte mu časté výměny oleje (aspoň jednou za 10 000 km nebo za rok). Zastavte se u nás v Brně a my zjistíme, co je třeba opravit a opravíme to.