Diesel vstřikovací čerpadla OPEL

Opravujeme vstřikovací čerpadla pro vozidla OPEL. A nejen je. Dieselové motory najdeme ve vozech všech značek i typů a tvoří stále větší podíl na našem vozovém parku.

opel-vstřikovač-pumpa vstřikovací čerpadlaVznětový motor a dieselové inovace, to je Bosch: trysky, vstřikovací čerpadla, vstřikovací systémy Common Rail, PDE, a podobné – tady všude stál Bosch u zrodu a vývoje.

Vstřikovací čerpadla

Firma Bosch se tak stala největším světovým dodavatelem dieselových systémů vstřikování. Bosch je také výrobcem více než 10 000 různých komponentů pro opravy vznětových systémů. To vše potvrzují Bosch servis stránky.

Servis diesel agregátů

servis diesel motorů servis diesel motorůServisujeme diesel agregáty pro většinu vozidel. Proč? Protože spousta majitelů aut s dieselovým motorem dělá chyby. Prostě si sami ničí motory. Dieselové motory aut jsou čím dál složitější a motory si mnohdy nezadají s konstrukcí závodních vozidel. Pokud se ale něco stane a výkon klesá, je třeba zajít do servisu prověřit, co se vlastně děje.

Ohřívání a chlazení motoru

Zakázníci chtějí malý objem a nízkou spotřebu, ale také velký výkon a hlavně točivý moment. S tím je ale spojeno obrovské namáhání pohyblivých (i nepohyblivých) součástí motoru, takže udržovat vznětový agregát ve správné provozní teplotě je nutnost (samozřejmě tohle platí o všech typech motorů, ale u dieselů zvláště).

Diesel motor AUDI, servis dieselHodně majitelů dieselů ale udělalo už tu zásadní chybu, že si prostě koupili diesel. Neuvědomili si, že pro jejich způsob používání se diesel vůbec nehodí a problémy si způsobují už jen stylem jízdy.

Diesely patří na dálnice a rovné silnice, do města si kupte atmosférický benzínový motor. Když už s dieselem jezdíte skoro pořád jen po městě, dopřejte mu časté výměny oleje (aspoň jednou za 10 000 km nebo za rok). Zastavte se u nás v Brně a my zjistíme, co je třeba opravit a opravíme to.

Common Rail Toyota

D-4D je označení diesel motorů Toyota. Common rail je systém přímého vysokotlakého vstřikování nafty s tlakovým zásobníkem vznětových motorů.

Palivo vstřikované do válce jemněji rozptýlené více menšími otvory vstřikovače k tomu potřebným vyšším tlakem tvoří lépe hořlavou směs. Diesel vstřikovač od BoschTím se dosahuje vyšší účinnosti motoru, vyššího točivého momentu a výkonu.

S tím spojených menších emisí a nižší hlučnosti a vibrací – to i díky vyrovnanosti jednotlivých válců eliminací přípravy dávky paliva pro válce odděleně – zdroj tlaku je jeden a zbývá tak rozptyl ve velikosti dávky a časování daný vedením, vstřikovačem a rozdíly v geometrii jednotlivých válců. Tolik z technického popisu WIKIPEDIE

Oproti jiným systémům je tlak paliva vytvářen nezávisle na otáčkách motoru a vstřikovaném množství paliva a je vždy dostatečný – právě díky zásobníku tlaku.